FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy kupujecie również telefony uszkodzone ?

Nie, obecnie nie skupujemy uszkodzonych telefonów.

2. Jakie ponoszę opłaty wysyłając Wam telefony ?

Wysyłając nam jeden telefon standardowo płacisz wg cennika.  Jeżeli Twoje zlecenie obejmuje 2 i więcej telefonów zamówimy po nie darmowego kuriera.

3. Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój telefon?

Aktualna cena Twojego telefonu podana jest w cenniku na głównej stronie. Jeśli nie ma modelu, który chcesz sprzedać napisz lub zadzwoń.

4. Czy mogę wysłać Wam telefon Pocztą Polską?

Oczywiście. Jest to najprostszy sposób wysłania telefonu. Jednak jeżeli chcecie mieć pewność, że przesyłka do nas dotrze, sugerujemy wysłanie ją z potwierdzeniem nadania za pobraniem z możliwością sprawdzenia paczki.

5. Jak sprawdzić jaki model aparatu komórkowego chcę Wam sprzedać ?

Nazwa producenta i model aparatu komórkowego umieszczone są pod baterią telefonu lub na pudełku, zaś logo producenta zazwyczaj widoczne jest na korpusie aparatu . Następnie porównaj go z nasza lista na stronie głównej.

6. Ile telefonów mogę sprzedać ?

Nie ma limitu ilości sprzedanych telefonów. Możesz nam sprzedać tyle aparatów ile chcesz.

7. Co zrobić w sytuacji kiedy mojego telefonu nie ma na liście ?

Nie przejmuj się taka sytuacja jest możliwa z uwagi na dużą ilość modeli telefonów. Prosimy wtedy o poinformowanie nas o tym fakcie telefonicznie lub mailowo, wówczas uzupełnimy cennik o ten model tak szybko jak to możliwe. Następnie odezwiemy się do Ciebie i podamy Ci cenę skupu. Jednakże do oferty staramy się nie dodawać modeli, które są starsze niż 5 lat.

8. Jak złożyć zamówienie?

To proste. Wystarczy wybrać model i kliknąć “SPRZEDAJ” lub “ZAMAWIAM DARMOWEGO KURIERA”

9. Jak usunąć złożone zlecenie?

Jeżeli zlecenie nie jest jeszcze złożone można to zrobić samodzielnie po prostu zamykając stronę. W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 532-555-554 lub mailowo skup@skuptelefonow.pl a usuniemy zlecenie z systemu.

10. Wysłałem Wam nie ten telefon, co w zamówieniu jak to naprawić?

Nie martw się. Prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 532-555-554 lub mailowo skup@skuptelefonow.pl w celu naprawy błędu.

11. Czy telefon musi być kompletny tzn. z pudełkiem, ładowarką..?

Tak. Kupujemy nowe telefony, oryginalnie zapakowane.

12. Czy ceny zakupu się zmieniają ?

Tak, zmieniają się w zależności od aktualnej ceny rynkowej i popytu. Bardzo trudno jest przewidzieć, jak często cena będzie ulegała zmianie. Ceny telefonów mogą zarówno zmaleć jak i zwiększyć się. Cena Twojego telefonu w momencie złożenia zamówienia nie ulegnie zmianie.

13. Cena na telefon, który zamierzam Wam sprzedać właśnie się zmieniła, czy możecie zapłacić mi większą cenę ?

W przypadku, kiedy telefon nie został jeszcze zgłoszony w zleceniu, niestety nie możemy. Jeżeli natomiast nie złożyłeś jeszcze zamówienia a cena proponowana Ci nie odpowiada, prosimy o kontakt a jest szansa, że dostaniesz lepszą cenę.

14. Jeżeli wybiorę opcję wysyłki Pocztą Polską to  czy Poczta Polska zabierze mi kwotę za wysłanie i czy mi ją zwrócicie?

Przy wysyłce jednego telefony Ty pokrywasz koszt wysyłki i nie zwracamy pieniędzy. Przy wysyłce więcej niż dwóch telefonów oczywiście my ten koszt pokrywamy. Jeżeli natomiast przekaz pocztowy nie zostanie przez Klienta odebrany, to ponowne wysłanie jej skutkuje pomniejszeniem tej kwoty o koszt wykonania tej operacji.

15. Wysłałem telefon z karta SIM ?

Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 532-555-554 lub mailowo skup@skuptelefonow.pl. Przed wysyłką telefonu zawsze upewnij się, czy karta SIM została wyjęta. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione karty.

16. Jak szybko dotrze do mnie przekaz pocztowy ?

Przekaz pocztowy powinien do Ciebie dotrzeć w terminie 10 dni roboczych od daty zakończenia transakcji. Jest to dość długo dlatego polecamy formę wpłaty na koncie w ciągu 24h.

17. Telefon został wysłany tymczasem nie otrzymałem żadnych pieniędzy ?

Pieniądze wysyłamy w momencie dostarczenia przesyłki do nas tj. około 24h od wysłania. Jeśli nie otrzymamy paczki nie wysyłamy pieniędzy. Może się zdarzyć, ze paczka nie dotrze. Nie przejmuj się masz list przewozowy z nr nadania paczki.

18. Czy telefon używany musi posiadać pudełko ? 

Nie. Pudełko wpływa jednak na cenę i w przypadku braku pudełka cena telefonu spada do kategorii “stan dostateczny” (dotyczy tylko stanów “stan bardzo dobry” i “stan dobry”). Brak pudełka do telefonu o stanie “stan dostateczny” wpływa również na cenę i jego wartość spada o 50%.

19. Jak mogę zmienić moje dane kontaktowe z zamówieniu ?

W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 532-555-554 lub mailowo skup@skuptelefonow.pl.

20. Czy telefon nieużywany musi posiadać oryginał lub kopię dowodu zakupu?

Tak. Każdy telefon nieużywany MUSI posiadać oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura pochodząca od operatora – oryginał lub kopia). W przypadku braku oryginalnego dowodu zakupu, pracownik firmy Skuptelefonow.pl poprosi o przesłanie dokumentu drogą mailową. Po upłynięciu 2 dni roboczych bez odpowiedzi ze strony sprzedającego, telefon automatycznie zostanie odesłany paczką pobraniową sprzedającemu w kwocie pobrania 100.00 zł. Sprzedającemu nie będzie przysługiwało prawo odwołania się.